Grattis Malena!


(bild:aftonbladet.se)

Ja precis som jag skrev var det en final där det var omöjligt att tippa en vinnare..
Men det gjorde finalen mer spännande än vanligt tycker jag.
Malena var inte en av mina favoriter. Mest på grund av att jag inte gillar opera och framförallt inte kvinliga operasångerskor... Manliga kan vara helt okej att lyssna på.
Men det kanske ändå inte är så dumt att skicka Malena, det kanske kan gå riktigt bra!?
Ja, vi har i alla fall aldrig testat att skicka disco/opera innan.
Förövrigt är jag bara så glad att inte "snälla, snälla" vann!


Kommentarer
Postat av: milo

Ja du har rätt Zara, tur att inte snälls, snälla vann. Nu slipper jag ju flytta he, he till Danmark.Milo

2009-03-15 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0