Grattis Zara!

I går efter ärenden i Skövde stannade vi hos min bror och hans familj som bor en liten bit utanför Skövde.
när vi fikat och barnen kommit i gång å lekt spyr lilla Matilda. Yes!
För alla som följt denna blogg vet hur sjukt rädd jag är för just magsjuka.
Att jag ska sitta på ett tåg hem på Söndag gör inte saken bättre..
Kan säga att vi kilade hem ganska så snabb!
Hem å spritade händerna och tryckte i oss vitpepparkorn..
Så snälla, håll tummarna för att vi klarar oss!
(jag mår ju redan illa konstanr sedan det hände, men det är jag det!)

Kommentarer
Postat av: Carro

det har gått i ett denna veckan tyvärr o imorg åker jag till Jönköping på mässa. typiskt! hoppas ni slipper magsjukan! Kramelikram

2009-03-06 @ 10:35:34
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Mischka

hejhej:) tänkte bara tipsa om hur du fiar hårförlängning enkelt hemma!



kolla in här: http://miischka.blogg.se/2009/march/harforlangning.html#comment

2009-03-06 @ 13:39:46
URL: http://miischka.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej vännen...



Jag håller tummarna för dig, vet ju hur nojjig du blir av magsjuka =) Hoppas vi ses snart... hälsa familjen, stor kram

2009-03-06 @ 19:32:19
Postat av: Olle

Vi har haft magsjuka i nästan hela familjen senaste veckan, dock i lite mildare form än i vintras. Carl och Linnea kräktes medan hustrun "bara" fick diarre. Själv kom jag undan med 38 graders feber under 12 timmar, inga magsymptom alls och tajmades in under planerad VAB, så ingen sjukfrånvaro på jobbet heller. Jasmine kom undan helt. Hur som helst är det väldigt kortvarigt denna gången.

2009-03-06 @ 21:38:48
Postat av: Mo

Fan Zara lite magsjuka är väl inget.

Jobbar ju med sådant hela dagarna. Går med gummistövlar på då vinterkräksjukan slagit till igen

´å alla spyr korsan ´å tvärsan.

Har aldrig blivit smittad för så lätt är det inte att bli sjuk. Om en 2 åring kräks är det ingen fara alls. Ta det lugnt ´å va glad.

2009-03-08 @ 01:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0