Ny dag-creme

Sitter vid bordet och äter lunch - bakad potatis.
Middagen igår egentligen men det blev några päron över..
Min kära sambo som just nu ligger och snarkar i soffan ska köra in mig till stan.
Måste handla ny ansiktscreme om jag inte ska torka ut..
Har gått igenom de flesta märken nu och vet inte riktigt vilken jag ska välja idag..
Clinique kanske? Har ju en del problem med hyn, speciellt när jag är gravid..
Och efter Ängla har det inte riktigt gett med sig :(
Nu senast har jag kört med Mary Kay som varit helt okej, men inga under har skett..
Fast det gör det nog inte med någon..
Men Mary Kays " Microdermabrasion" kommer jag definitivt behålla som peeling, för det finns ingen som slår den!
Men just rengöring & dag-kräm säger dom att man ska byta emellanåt.
Ja, ja det där är en hel värld i sig.. Får se vad det blir..


Kommentarer
Postat av: Eva

Mary Kays Microdermabrasion är bara så bra!!!

2009-03-11 @ 14:27:38
URL: http://scrapnananas.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag säger absolut clinique! jag använder clinique moisture surge fungerar som en riktig fuktbomb sedan clinique dramatically different moisturizing lotion uppe på fuktbomben! min rekomendation iallafall :)

2009-03-11 @ 15:15:31
Postat av: Anonym

Jag personligen gillar inte Mary Kay alls -passar inte min hy. Däremot har apoteket den underbaraste av krämar som även hjälper och gör under om man har lite dålig hy. Vichy normaderm dagkräm heter den och kostar 169kr.

2009-03-11 @ 20:27:17
Postat av: Anonym

Kanske prova Bioline. De har bra produkter.

Eller Dermalogica

2009-03-11 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0