Patrik 1,5


Såg denna underbara film häromkvällen.
Det var noh en av det bästa svenska filmer jag sett.
SE DEN!



I går var jag hemma hos Sandra dit även Sofia kom.
Sandra & Sofia har jag känt sedan jag var liten och i gymnasitet hamnade vi i samm klass och var oskiljaktiga!
Det var verkligen super skoj att ses.
Trots att de var över 1 år sedan jag träggade dem så var allt som vanligt.
Inga konstigheter!
Tack tjejej för en trevlig kväll!



Idag ska Ängla få bada på badhuset här som ligger precis granne med mamma.. Har inte varit å badat med henne på länge, så jag tänklte vi skulle passa på.
Men innan det ska Anders (mammas man) bjuda på lunch på Karlsborgs enda Kina restaurang!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Den filmen e super bra!:)

2009-03-04 @ 09:57:05
Postat av: Sara Li

Min sambo är med i en filmklubb och denna film skulle vara nästa som kom på posten. Han tänkte AVBESTÄLLA den! Men jag såg till att han inte gjorde det! Jag vill jättegärna se den.

2009-03-04 @ 12:36:51
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Sofia H

Det va jätte kul att ses ZAra! trist att vi ses så sällan. Du e toppen å så otroligt fin. kram kram

2009-03-04 @ 13:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0