Rent hus!

http://mittsakalladeliv.files.wordpress.com/2008/03/rent-hus.jpg

Har haft turen att få lite energi nu på eftermiddagen :)
Ängla är förkyld och jag känner hur den ligger i kroppen hos mig & gror.
Men framåt dagen nu har jag känt mig piggare.

Torsdag=städdag hemma hos oss som jag säkert skrivit innan.
Jag kan ju tyvärr (eller tyvärr & tyvärr) inte städa så mycket längre.
Men jag dammar och har även svabbat där uppe idag för att underlätta för Emil.
(men jag har alltid städat nu i 5 år så jag kan gott få vila mig lite)

RENT HUS jag älskar det programmet! Städdamerna är underbara tycker jag & jag äslakr att få alla husmorstips på förenklad städning. Som igår när hon sa att vi sover en tredjedel av vårt liv och hur ofta dammsuger vi sängen?
Jag ska villigt erkänna att jag inte gör det ofta. Sängkläder byter jag varje vecka dock.
Men tack vara Malena blev det gjort idag, så skönt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Marlene heter hon ju. Haha.

2009-03-28 @ 18:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0