Slingor

Idag har det hänt grejor här i huset..
Vilka svärfäräldrar man har. I eftermiddags kom de hit för att röja upp i trädgården :)
Ja, eller så orkar dom inte se hur skiten hamnar på hög ;)
Vilket fall vet dom att jag inte kan för tillfället och att Emil har 100 andra grejor att göra så jag tror det var därför.
Vi uppskattar det verkligen och framsidan ser riktigt fin ut.
Så i morgon får jag nog sätta lite påskliljor i en kruka på trappen :)

Under tiden slingade Amanda mitt hår.
Jag skulle lägga i botten men även lägga lite bruna slingor för att pigga upp mitt bleka ansikte..
Just nu känns det en aningen mörkt, men jag får nog ge det några dagar.



Det konstiga är att på bilden ser det inte så mörkt ut.. Knepigt. Eller kanske inte?
Ja, ja.. Får leva med lite mörkare skalle ett tag till det är dax att slinga igen.
Sitter ju mest här hemma ändå ju ;)


Det har varit ett fantastiskt vår väder här idag.
Ingen sol men ljummet i luften & vinden.
Så skönt.
Ängla & Tilde har börjat sina årliga vår/sommarkvällar i parken eller på cykeln.
I kväll har dom lekt för fullt o parken å det är så härligt!
Hoppas att hon ska somna gott i kväll..


Kommentarer
Postat av: mio

Det blev jättefint!! Härligt med så goa svärföräldrar! Så snälla farföräldrar har Emelie också, de ställer alltid upp och "farmor" har blivit som en extramamma för mig : )

2009-03-31 @ 20:45:26
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: mio

det ser absolut inte för mörkt ut, ser skitsnyggt ut bara.

2009-03-31 @ 20:56:54
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: amanda

Det är klart det är lite mörkare nu än innan.. Annars hade det ju varit konstigt eftersom vi la i mörka slingor.. Man ser dig iallafall mer som blond än mörk men det är klart det känns ovant nu eftersom du varit blond så länge.. Skulle du inte vänja dig så får vi göra nåt åt det men då har du iallafall testat på.. kram

2009-03-31 @ 22:23:45
URL: http://amandasigfridssons.blogg.se/
Postat av: amanda

Det är klart det är lite mörkare nu än innan.. Annars hade det ju varit konstigt eftersom vi la i mörka slingor.. Man ser dig iallafall mer som blond än mörk men det är klart det känns ovant nu eftersom du varit blond så länge.. Men känns det hemskt och du tror att du inte kommer vänja dig eller att du inte gör det fast du gett det ett par dar så får jag försöka fixa det.. kram

2009-03-31 @ 22:26:55
URL: http://amandasigfridssons.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Det ser jättefint ut, Zara. Amanda är duktig. Jag skulle vilja göra något åt mitt hår också. Men jag är för feg för att slinga, färga, osv. Har fått gråa hår sedan Peter dog. Inte roligt.



Häls Emil och Ängla.



Kram från



Carina och barnen

2009-03-31 @ 23:33:30
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0