Tillbaka i skåneland

Jag är fortfrande okej :)
Men jag får prommenera med myrsteg..
Har tid hos min barnmorska idag vilket känns skönt.

Emil kom upp till Karlsborg i  Lördags natt (efter föreställningen).
Sedan körde vi hem Söndag morgon för att kunna se Jesus Christ i Malmö.
Ja vad ska jag säga om den? Det var första gången jag såg Jesus Christ i någon form (har hört musiken givetvis) och jag hade stora förväntnngar på Ola Salo som är en idol för mig.
Men tyvärr vart jag inte berlörd. Om det beror på musikalen i sig eller just denna produktionen vet jag inte..
Smaken är som baken.
Nicki var i alla fall bäst i ensemblen :)



Kommentarer
Postat av: mio

Skönt att du uppdaterade nu för man blir ju lite orolig över era små bebisar! Är helt fast i tanken ang spådomen om tvillingar och tycker det vore väldigt konstigt om något skulle hända! Idag eller imorgon ska vi springa runt i trappuppgångar och lämna flygblad till hyresgästerna med en förfrågan om intresse för resa till Kristianstad den 4 April.

Jag hoppas verkligen att vi får ihop folk till en liten buss!

Kram till hela familjen

2009-03-09 @ 11:32:31
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: Eva

Vad skönt att det lugnat ner sig lite. Blev så orolig när jag läste vad som hänt, bebisarna ska ju stanna i magen en bra stund till!!!

2009-03-10 @ 08:24:52
URL: http://scrapnananas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0