Shopping




klicka för större bilder

små söta sockor.. att dom är så små alltså!

I går hade jag en toppen dag (ändå till kvällen, men återkomemr till det!).
Solens strålar lyste, jag tog en tupplur i soffan tätt intill min sambo :)
När jag vaknade kände jag för att åka in en liten stund till stan för lite ärenden.
Ängla behöver lite nya vårsaker.
Sagt och gjort så åkte vårkappan på och jag hoppade på bussen.

Jag strosade runt lite i affärerna och hamnade sedan på jobbet..
Där hittade jag dessa förtjusande bebiskläderna.
Å billiga! Tacka vet jag H&M´s barnkläder, billigt och oftast god kvalité .

Sedan hämtade Emil mig och vi åkte hem och gjorde middag- rotfruktspannkaka.
Vid 18 tiden ville Ängla ut och cykla och eftersom jag lovat var jag tvungen..
När hon cyklat runt ett tag ville hon cykla förbi Tilde & vinka.
Men när vi kom till huset ville hon gå in och vila benen.
Så vi knacakde på och blev där c 30 min.
När vi kommit hem och ätit kvällmål ringer telefonen.
Det är Maggan:
"Ta vitpepparkorn för Tilde har kräkts!"
Jag tror fasiken att det sitter någon lite kräkgubbe där uppe & skrattar mig i ansiktet hela tiden!
Så fram med pepparkorna, handspriten, in i duschen och tvätta kläderna i maskinen!
Ja, då var det bara att hålla tummarna igen :(
Men denna gången är vi i alla fall hemma vilket underlättar vid kräkningar & bajs!

Sedan kröp jag & Emil ned i sängen och kollade in Twighlight.
Riktigt bra film faktiskt. Jag som inte gillar läskiga filmer kunde faktsikt se denna.
Ja, Emil fick fälja med mig ner på toa sen, men ändå.. :)
Den handlar om en tjej som kommer i kontakt med vampyrer..
Riktigt bra & rekommenderas varmt!






Kommentarer
Postat av: Jenny-Ann

Om du gillade filmen så ska du läsa böckerna. De är ännu bättre än filmen eftersom de har valt att tona ner vissa delar av Edwards personlighet. Så jag kan varmt rekommendera att läsa Stephanie Meyers böcker om Edward och Bella.

2009-03-19 @ 12:52:43
URL: http://www.jordgubbenstankar.blogspot.com/
Postat av: sanna

Nej blä. Jag gillade inte filmen. Tråkig och förutsägbar. Men en snygg kille ;)eller den var väl ok men inte mer.



Kul att ni hämtat vagnen och allt. Snart är det dags Zara, kan du fatta? hehe :D så roligt.

2009-03-19 @ 14:20:52
URL: http://sanna88.blogg.se/
Postat av: mio

att han vampyren ser ganska bra ut gör ju inte filmen sämre heller...

2009-03-19 @ 14:45:28
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: sassa

Kikar in =)

Vill du bli min bloggvän

Du har inte bloglovin?

Då ka vi adda varandra där?



Kram

2009-03-19 @ 18:34:08
URL: http://ww.sandram.webblogg.se/
Postat av: Ulrica

Vi kanske kan byta tips ;) Om du berättar var du hittat filmen (jag har inte sett den i affärerna ännu fast jag letat, jag och min äldsta dotter bara älskar böckerna :) så ska du få ett tips som funkar på magsjuka. Sempers magdroppar från apoteket, en pytteflaska på nästan 200:- men bra är den, jag avskyr verkligen magsjukor och så fort vi känner oss dåliga så tar vi dropparna eller om vi träffat någon som är sjuk.

2009-03-19 @ 22:38:58
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: Anonym

Böckerna är 1000000% bättre!

Plus att "Jag som inte gillar läskiga filmer kunde faktsikt se denna." VA?!

Den har ju inget läskigt i sig någonstans. Det handlar endast om kärlek och spänning.

Jösses.

2009-03-20 @ 16:43:37
Postat av: Harriet Kyolaba

Hej gumman...tänker på dig ofta och hoppas att du mår bra och Ängla o Emil med såklart....Jag börja må lite bättre....ska lyssna på hjärtat nu på måndag....ska bli såååå späänande.....Du ville att jag skulle påminna dig om när Leon ska var på Tv det är nu på ONs den 25 kl 18.30 på SVTB. Saknar er....fina bebis kläder,,,vill med ha men får vänta ett tag till med shopping;=) Kramar på alla i Färlöv....från oss i Växjö;=)

2009-03-22 @ 08:06:27
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0