Tävling


Tänkte delta i en tävling hos ENGLA  där man ska välja ut sin favorit outfit ho Halens.se. Priset är just 1000:- att handla för där..

Dom hade tyvärr inga gravidkläder så jag valde en klänning att ha i sommar när tvillingarna kommit ut.
Älskar denna typ av romantiska klänningar på sommaren. Oxå perfekt att gömma "magen som blev kvar" under :)
Älskar alla typer av gladiator sandaler och är verkligen i behov av ett par nya..
Vill även ha denna frans/mocka väska att slänga över axeln..

Välj ut din favorit & var med å tävla!


Långklänning


 



                    



                                                                     
 





Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!



Du gillar ju verklighetsbaserade böcker, precis som jag. Jag tipsar om två stycken på min blogg nu. En lite äldre bok som jag skrev om igår och alldeles nyutkommen som jag skriver om idag. Mycket bra böcker bägge två. Jag skriver på min blogg på metro igen. Tänker inte låta någon jaga bort mig därifrån och jag tänker INTE gömma mig bakom lösenord längre. Så välkommen in på min vanliga blogg och kolla två bra boktips.



Kram från



Carina





PS: Mamma har sagt att om du behöver de där grejorna jag skrev om i mailer så kan hon köra förbi Färlöv och lämna det om du kan möta henne vid affären. Så säg bara till i såfall. Då får du gärna låna någon bra bok också. Jag har ju massor med sådana böcker som du gillar.



L

2009-03-13 @ 23:22:19
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0