by ZARA (beställningar)


"EN SANN VÄN"
Till tre stycken vänner, samma halsband men ändå inte..
(Material: SIlverpläterat)


DEN POPULÄRA AMULETT RINGEN MED SINA KÄRASTES NAMN PÅ.
ELLER VARFÖR INTE NÅGON ANNAN FIN SKRIFT?
(Material: Silver 925)




BERLOCKER MED BARNENS NAMN
(Den lilla får det plats max 5 bokstäver i. Den större ca 7 bokstäver)
Material Silver 925


BERLOCK MED NAMN
(Detta är en liten större berlock där lite längre namn får plats, men även två eller tre namn)
Material Silver 925



ETT HALSBAND TILL MIG SJÄLV.
Änglas personnummer
(Material silverpläterat)



Priserna ligger mellan 200-700:- beroende på vilket smycke & hur många berlocker du behöver.
Alla prisuppgifter få du om du mailar mig på:
[email protected]

Med stans kan man aldrig garantera att det blir spikrakt, då får man gravera hos en guldsmed.
Men det är charmen med stans & att det är handgjort tycker jag själv!

Vill du beställa till student eller morsdag rekommenderar jag att du gör det nu!
Man vet aldrig med tvillingarna ;)

Fler smycken hittar du under kategorin "Smycken By Zara"

Kommentarer
Postat av: HeLLuR

Så Vackra Smycken!

Du är en Riktig Konstnär du! =)

KraMeLiKrAM!

2009-05-06 @ 09:42:25
URL: http://hellur.blogg.se/
Postat av: Gravid

Ängla är ett fint namn men vad ska tvillingarna heta!?

2009-05-06 @ 18:44:34
Postat av: zara

Till Gravid: hemligt till dom föds :)

2009-05-06 @ 18:45:22
Postat av: Marie

Sofie och Malin-halsbandet som syns på en av bilderna kom i min brevlåda igår och hänger runt min hals idag. Jättefint. Tack till dig som gjort det och min dotter som beställt det.

Från en annan Färlöv-bo.

2009-05-06 @ 20:58:57
Postat av: E B B A

Vart köpte du den grejen man gör bokstäverna med? :)

2011-04-13 @ 17:13:41
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0