Har inte tid för det...

I går kväll fick jag några smärtsamma sammandragningar (igen!)..
Hade även otroligt ont i ryggen, detta börjar bli sååå tungt!
Lyckades i alla fall somna och de kraftiga sammandragningarna gav med sig..
Idag känner jag av det, men det kan oxå vara ett tryck mot fogarna (foglossning).
Det är så svårt att veta vad som är vad..
Jag har två huvuden som trycker nedåt hela tiden, som klämmer undan varenda tarm i kroppen så fort dom rör sig, sparkar mig i revben & på blåsan.. (listan kan göras lång!)
Hur ska man veta vad det är som gör ont när det gör olika ont HELA TIDEN!?

Vilket fall. Jag har inte tid att föda denna helgen..
I morgon bär det av till Patrik & Wallmans ;)
Å så har jag en massa smyckes beställningar som måste bli klara!
(men det dyker upp nya hela tiden, så dom tar aldrig slut. Vilket är ett angeläget problem!)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Ja du Sara. Jag hoppas det lugnar sig men tyvärr kan du nog inte bestämma själv när dete är dax!!! Var rädd om dig bara

kram

2009-05-08 @ 10:48:37
Postat av: mio

Hoppas ni får en trevlig helg! blir det för mycket beställningar får de vänta tycker jag (lätt för mig att tycka som inte har beställt) :) men det viktigaste är ju att du tar hand om dig och tvillingarna!

2009-05-08 @ 12:07:27
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: zara

Beställningarna är bara roliga :)

2009-05-08 @ 13:21:53
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: mio

ja det är klart :) jag menar att du inte ska stressa.

2009-05-08 @ 19:31:54
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: Olle

Låter otroligt jobbigt. Ta det väldigt försiktigt, riskera ingenting. Min hustru klättrade upp 4 meter på en stege för att ta ner en katt ur ett träd några dar innan hon födde första barnet (jag var bortrest). Dumt - hittills finns inga kända fall med katter som svultit ihjäl i träd. Nuförtiden sparkar hon samma kattjävel två kvarter bort om den är ivägen för hennes fötter när hon ska koka kaffe på morgonen. Det kallas prioritering. Som sagt, prioritera dig själv och magen.

2009-05-08 @ 23:38:15
URL: http://cannibal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0