Heja Sverige!

Eurovision Song Contest 2009



HEJA SVERIGE, HEJA SVERIGE!!
Håller alla tummar för den ödmjuka Malena i kväll!
Oavsätt hur det går har hon visat att Sverige är ett land med talang!
Vinner inte hon så hoppas jag på England..

Bebisarna i magen dansar redan, så dom blir nog oxå schlager bönor :)
Nu ska jag lägga mig på soffan med en kopp kaffe.
Ängla gick till Tilde en liten stund innan Robinson.
Själv är jag helt slut.. Börjar få lite ont i kroppen & hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk..
Kan man bli sjukare än vad jag redan är :)
Ha ha!!

Trevlig kväll! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag tyckte Grekland bidrag var ganska bra, men sen har jag inte hört alla dem andra (somnade i soffan, framför programmet "inför esc") Håller tummarna för Malena :)

2009-05-16 @ 18:52:51
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: carina persson

Tack Zara och Emil för att ni gjorde barnen glada. De lyste upp ordentligt av er hälsning. De behövde det. Det är så mycket tårar just nu. Linnea gråter mycket efter pappa.



Hör av dig en dag, Zara, om du vill ses. Hälsa Emil och Ängla



Kram



Carina och barnen

2009-05-16 @ 20:23:04
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0