My day

Känner mig en aningen hängig :(
Har haft ont i huvudet sedan igår, en sån där huvudvärk man mår lite illa av..
Ängla är å utflykt med förskolan idag så henne lämnade vi redan 8:30.
Sedan kröp jag faktiskt ned i sängen igen och sov en timma. 
Men ändå försvann inte huvudvärken!!
Det är för mycket moln på himlen för att sitta ute (på & av med kläderna hela tiden) så jag tänkte kanske gå upp å glo på en gammal kärleksfilm eller nått :)
Egentligen behöver jag stryka, men så trist! Jobbigt med, för att jag får sitta på en stol när jag stryker :)
Pallar inte att stå så länge.. Mitt blodtryck har ju blivit så lågt så jag svimmar nästan för minsta lilla..
Kanske stryker senare, eller inte ;)

Så här brukar min dag se ut:

8:00-9:00 Brukar jag kliva upp eftersom ryggen värker & blåsan är en aning fylld om man säger så... Sätter mig framför datan, kollar mail & bloggar.
9:00-10:00 Kommer Ängla upp och vi äter frukost tillsammans. Sedan ska det kläs på kläder och fixa med hennes morgontvätt.. Kl 9:45 skriker vi på Emil att Ängla ska till dagis. Ca 9:55 kommer han ned ranglandes i trappan yrvaken och kör sessan till dagis..
10:00-13:00 Min vilotid. Dricker kaffe, sitter ute om vädret tillåter, kollar tv eller bara surfar runt på nätet. Kanske slänger in en tvätt & diskar lite.. 
13:00-15:00 Posten kommer och kommer den med material jobbar jag med smyckes tillverkning under dessa timmar. 
15:00-23:00 Hämtar Ängla 15, sedan blir det tid med henne, matlagning, lite vila och en massa familjesaker :)
Ängla lägger jag vid 20:00 tiden & då är det soffan som gäller.. Slutar kolla vid 22, fastnar framför datan till 23 och sedan stupar jag i säng och behöver endast lägga ned huvudet innan jag somnar...


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Stackare, hoppas det blir bättre! När kommer de små liven?

2009-05-13 @ 12:34:52
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: mmio

altså..jag tycker det verkar liiiite jobbigt att vara gravid. jag ser fram emot att få bli mamma en dag, men jag är livrädd samtidigt. jag är rädd för smärta. hur vågar man? och du ska göra det för andra gången...nej jag fattar inte..säg nåt uppmuntrande =0)du är ju modig ju..

2009-05-13 @ 13:01:24
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är duktig du zara ;) Håll ut bara målsträckan kvar nu ! Kraam på er.

2009-05-13 @ 14:04:48
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Hur less du än verkar på dina dagar så hade jag gett allt i världen för att få bara EN... EN av dina dagar..

Fast å andra sidan inte...

Värken och smärtan av en graviditet...

Nopp....



Nä, jag lever nog heldre på mitt liv i 190 km/h ändå s



Kramar !!

2009-05-14 @ 13:36:00
URL: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0