Utmanad!

Jag blev utmanad av sanna

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?

Mitt hus :) Ha ha, alltså jag skulle betala av lånet på det.
Köpa Kristianstadsteater till Emil..
En massa kläder.
En trygg framtid till mina barn.
En rejäl slant till mor min..
Skänka till en massa bra ändamål
Listan kan göras låååååång och nu är nog pengarna slut!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Nej, faktiskt inte.. ja, det är klart mamma kanske gjorde det när jag bodde hemma.
Men annars är jag inte den lata typen, snarare tvärtom...

Vilken svordom använder du mest?
Fan oxå!

Tittade du på tecknat när du var liten?
Om jag gjorde. Sandy Bell & Candy Candy var favoriterna.

Hur många syskon har du?
3 st

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Ja, om ett tag måste jag tatuera 2 bokstäver till.
Har ett Ä för Ängla & nu väntas ju två stycken barn till...

Vad har du för väder just nu?

Mörkt...

Vad åt du till middag senast?

Spagetti & Köttfärsås

Kan du vissla?
Japp

Vilken film kan du alla replikerna till?
Sällskapsresan (den första)

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6 st

Har du en stationär dator eller en bärbar?
Vi har lite av varje, men vi sitter mest vid vår bärbara MacBook Pro

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Musik-Idrott-Hemkunskap såklart!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Andas Zara, det blir snart bättre!"

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nix..

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?

Svårt eftersom Killnamn är det absolut svåraste att hitta snygga & annorlunda..
Sitter på det finaste som vår son ska heta, men det är hemligt än så länge :)

Har du åkt moped någon gång?
Oja, Jag och Elin har kört några varv :)

Vad lyssnar du på nu?

Emil som spelkar Fifa, så fotbollsjubel & kommentatorer..

Jag utmanar nu:  Patrik, Harriet, Lina

Kommentarer
Postat av: Maria

tycker du ska kolla din facebook ;)

2009-05-24 @ 23:19:39
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Sara Li

Sandy Bell och Candy Candy var mina favoriter också när jag var liten! Trodde knappt att nån annan kände till dem hehe! :-)

2009-05-25 @ 09:40:14
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej vännen =)

Hur gör jag för att svara på utmaningen? Kram =)

2009-05-25 @ 23:46:52
URL: http://www.lantlottanollatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0