Vilken helg!

FREDAG:
(arbetarnas dag!)



Vilket väder & vilken helg!
Tack vare våra föräldrar som hjälpt oss har vi faktiskt nu en fin trädgård.
(Emils föräldrar har ju varit här innan som ni vet)
Pappa har hjälpt oss att samla all skit till ett å samma ställe.
Burit in saker i bodarna & klippt vår gigantiska trädgård.
Det gjorde att Emil fick en spark i ändan & sågade all ved som legat mitt i trädgården & varit livsfarlig.
Det är så underbart att ha en trädgård man vågar gå på.
Å grannarna glor ännu mer för dom fattar nog inte vad som hänt!
Klippt häck, klippt matta & skiten är väck :) HA HA!



Mina underbara tulpaner som sticker upp här & var lyckades pappa behålla.



Barnen har lekt ute i Änglas sandlåda & i parken!



LÖRDAG:




Begav vi oss in till Tivoliparken för lek & fika.
Sedan kollade vi in alla fåglarna.
Ängla som velat se en påfågel länge fick idag till och med se när den fällde ut "svansen".



SÖNDAG:




TODDLER LOPPET!

Tjejerna (Tilde & Ängla) sprang Toddler loppet i Tivoli parken även detta året.
Dom var super duktiga & fick både medalj + glass :)

Det har verkligen varit en toppen helg!
Men för en gravid tvillingmamma i vecka 30 har den även varit tuff.
Jag är helt slut nu, å ska nog faktiskt lägga mig på sängen en stund.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0