BY ZARA


"Mellan amulett med ängel & hjärta"
silver 925



"Silverpläterade hjärtan med läderband"


"Avlång tag med kraftigare kulkedja-till pappa"
Silver 925


"Avlånga tags med kulkedja & ängel"
Silver 925

Vill du ge bort ett "by Zara" smycke i julklapp?
Det går fortfarande bra att beställa så att du hinner få det innan tomten kommer.
MEN tiden går fort.. Material kan ta slut..
Så vill du vara säker på att få det i tid maila mig nu.
Alla info & priser får du via min mail.

[email protected]

Vill du lämna din mail här i kommentarfältet för att bli kontaktad av mig i stället går det också bra.
Du får dock snabbast svar av att maila direkt.

Vi hörs!?

Kommentarer
Postat av: Marina

Tack för det fina halsbandet du gjort till mig! Jättenöjd är jag. Kram!

2009-11-02 @ 18:33:30
URL: http://marinastradgard.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vill än en gång säga tack för det fina halsbandet :) Du har verkligen talang! Jag är super nöjd!

2009-11-06 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0