En tripp till stan

Tack för att ni höll era tummar :)
Resan från & till stan gick galant! Visserligen mötte jag upp Maggan istan i fall att.
Men mina bebisar sov sig igenom mina ärenden!
Var klar på 1 timma 20 minuter.
Perfekt!

Så vad inhandlades:
♥ svarta strumpbyxor till Vilda på Åhléns
♥ Svart bolero till Vilda från Kappahl
♥ Silvriga paljettskor till Ängla (som hon bestämt skulle ha till dopet)
♥ Svart/grå jeans till Älvin från Lindex
♥ Julklänning till Ängla från Name It

Nu är alla kläder inför dopet färdiga i alla fall.
Farmor syr nog säkert den sista sömmen på Älvins dopklänning nu.
Vildas dopklänning är ju samma som Emil, Amanda & Ängla hade!

När jag kom hem hade Emils Hulken tröja kommit från H&M


Vildas klänning kommer från H&M


Änglas klänning & paljettskor


Emils Hulk t-shirt

Nä, nu skriker dom i kapp här!

Kommentarer
Postat av: Elin A

Åh vad fina klänningar som Ängla fått. Ska Emil ha Hulken tröjan på sig på dopet??

Ha en mysig helg!

2009-11-20 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0