Ett Tips!

Här kommer ett hett dagens tips från hemmafrun Zara ;)

Min kära vän Cecilia, ägare av Studio Capelli i K-stad ska med sin familj på nya äventyr i livet!
Dom ska åka & arbeta i Grekland i 6 månader!

Därför säljer hon ut alla hårprodukter på sin salong för HALVA PRISET!
Det är sjukt billigt!
Du ger lika mycket ungefär för riktigt bra schampo/Balsam/värmeskydd/styling som du ger för "vanligt" schampo på Maxi! Det ni!

Skynda fynda!
I morgon Söndag (från ca 13-19)& Måndag (10-18) är dom sista dagarna du har chansen!
Perfekta julklappen till någon annan eller dig själv!?

Behöver jag säga att jag redan har fyndat? ;)


Bilder lånade från studio capelli


Kan varmt rekommomendera VISION serien.
Har använt allt utom stylingen.
Svenskt företag ligger bakom serien & är perfekt för skandinaviskt hår!
Deras vitamin spray använder jag varje dag, samt värmesyddet.
Sch/Balm är oxå toppen!



Fyndade schampo & balsam i denna serien



Matrix har ju suveräna produkter!

Säger det igen, fynda fynda.
Billigare kan det inte bli :)



(ligger vid stora torg i K-town)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0