Johan Falk Bland annat..

Mycket hinner man med på en dag:

♥ Bada på badhuset med den stora flickan i familjen i 1 1/2 timma (sedan 30 min simskola efter det)
♥ Städa undervåningen (damma, dammsuga, svabba + plocka undan)
♥ Ha en kompis till Ängla här (Tilde)
♥ Fika med en vän (Maggan)
♥ Åka till stan (igen) för att inhandla gott godis (som inte finns här i Färlöv) +hyra filmer på HEMMAKVÄLL
♥ Hänga en tvätt
♥ Laga middag
♥ Haft magkatarr (inte så konstigt, får skylla mig själv eftersom jag vill få ut så mycket som möjligt av dagen)
♥ Röja i Änglas rum som såg ut som kriget! (Å har gjort i en vecka eftersom jag inte orkat tjata)
♥ Mysa med mina barn & sambo
♥ Se på den första filmen av "Johan Falk" (samtidigt tagit hand om bajs vad gäller alla barnen i familjen Sigfridsson)
♥ Beställt lite material
♥ Och slutligen bloggat

(Ja, självklart har jag i alla hushålstjänster haft hjälp av Emil. Så att ingen blir upprörd i onödan!)

NU, RAKA VÄGEN I BINGEN!

http://andhog.bloggproffs.se/files/2009/10/post-5307-1201539095.jpg



Kommentarer
Postat av: Eva

Helt sant, gott godis finns faktiskt inte här i byn, det är Hemmakväll som gäller för sånt!

2009-11-07 @ 23:15:57
URL: http://mammamattefru.blogspot.com
Postat av: mamma

jösses du kör verkligen sten hårt.Ja eran affär hemmakväll är fantastisk har aldrig sett ett sånt ställe förut..Hoppas du tar det lite lugnare idag..puss op dig o familjen.....

2009-11-08 @ 09:43:41
Postat av: mamma

jösses du kör verkligen sten hårt.Ja eran affär hemmakväll är fantastisk har aldrig sett ett sånt ställe förut..Hoppas du tar det lite lugnare idag..puss op dig o familjen.....

2009-11-08 @ 09:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0