mått apa

I går kände jag redan på morgonen att jag inte var okej.
Lite olustig i kroppen, allmänt kymig som vi säger här hemma.
Emil stack redan kl 12 och Ängla var på simskola & kalas.
Hade en liten stund för mig själv då jag tog det lite lugnt.

På kvällen var det bestämt att vi skulle ha tjej mys. Jag, Ängla, Maggan, Tilde, Vilda och så fick Älvin despans ;)
När jag började laga tacosen kände jag sjukt trött & illamående.
La mig lite på filten eftersom jag kände mig helt darrig och svag.
När vi skulle sätta oss till bords kund ejag ta en tugga av maten, sedan gick det inte mer.
(kul myskväll för mina gäster).
Men efter ett tah piggnade jag till lite igen.
Kunde ta ett glas vin och snacka.
Kvällen blev trevlig men slutade med en trött Ängla som fick ett av sina utbrott.

Har sovit ok i natt, men när Emil väckte mig då han kom hem kände jag att jag mådde illa igen.
I dag mår jag inte illa men jag är skakig.
Händerna darrar.
Känner mig helt slut!
Kan det vara en biverkning av vaccinet eller håller jag på att gå i däck!?
Skulle bara vilja krypa ned i sängen igen..
Men sedan ser jag all röra & disk från i går, så det blir nog inte idag häller tyvärr.
I eftermiddag ska vi på kalas hos Milo & Lasse.
Emil ska jobba ikväll igen.
Han ska sjunga på en manifestation för tjejen som blev misshandlad grovt av sitt ex här i Kristianstad.
(ni har säkert läst om det i tidningarna?)
Hon ligger fortfarande i Lund och läget är kritiskt!
Fy fan för sådanan män!

Kommentarer
Postat av: Therése och Bella

Krya på Dig. Hoppas det är en snabbt övergående bassilusk!

2009-11-15 @ 10:32:28
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Hoppasdu mår bättre snart. Ja såna män är som sagt inte friska och de måste få rätt hjälp!

Kul att Ängla redan börjat få en lös tand!

Oscar har nog kommit i sex års trots redan för så som han testar nu har jag aldrig varit med om..

kram

2009-11-15 @ 10:37:28
Postat av: Anna

Hej



Jag brukar oxå må som du beskrev ibland. Då brukar jag ta och äta järntabletter så mår jag bättre. Bara ett tips.

2009-11-15 @ 11:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0