Min Tv vecka

http://understandingshyness.files.wordpress.com/2009/10/desperate-housewives.jpg


http://www.tv4.se/polopoly_fs/1.762552.1228924919!image/2356450166.jpg_gen/derivatives/w450/2356450166.jpg



Innan kollade jag knappt aldrig på tv. Men sedan Vilda & Älvin kom till världen har det blivit lite mer.
Dom är fortfarande uppe till ca 22.00 och då myser vi i soffan med tv.n på så klart!
Tyvärr blir det ju så att man fastnar i en massa skit.
Så här ser i alla fall min tv vecka ut:

Måndag:
Inget speciellt faktiskt. Vi kollade in Ullared i början men slutade lika snabbt.
(Jag är nämligen så irriterad över att alla som aldrig varit där innan nu har hittat dit. Nu måste man åka kl 6   på morgonen igen & köa, vilket inte har hänt mig de senaste 5 åren! Jag ska dit på Fredag och tycker alla andra kan   stanna hemma Ha ha (ironi) ) Vi brukar oftast hyra någon film just på Måndagen.

Tisdag: Äntligen hemma & DESPERATE HOUSWIFE
(har inte missar 1 avsnitt sedan det började)
Tisdagen har alltid varit heligt för mig sedan fruarna började. Förr köpte jag allti dlite smågodis & hade min tid just kl 21:00 framför kanal 5.

Onsdag: Bonde söker fru
(har inte sett en enda säsong innan. Inte ens när jag kände en av tjejerna Karl Petter valde ut. Hon kom 2:a vet jag i alla fall. Men nu har jag fastnat i den sörjan oxå! Fast tycker speeddejtingen var roligast.
Oskyldigt Dömd (Gillar denna serie skarpt! Tycker det har blivit ännu bättre denna säsong, mer spänning! Bra skådisar! )

Torsdag: Mammas pojkar (älskar denna typ av underhållning. Bobbys mamma gör dock hela programmet!)
Lyxfällan: (Tror att det har slutat gå nu tyvärr. Ett nyttigt program i dagens samhälle då man hälst av allt ska ha fint hus, fin bil, snygga kläder, fin inredning osv. Även om jag inte lever som dem så börjar man tänka på ett annat sätt.)

Fredag: Postkodsmiljonären (älskar det! Hi Hi) IDOL (ja, det är bra underhållning en fredags kväll)

Lördag: Har kollat lite på Körslaget men gick sedan över till Dansbandskampen. Nu kommer jag att titta på Robinson. Missade dock det första avsnittet.

Söndag: Dålig tv dag tycker jag. Sämst utbud på hela veckan. Brukar bli lite Vem kans slå Filip & Fredrik? och Parlamentet

Tittar du mycket på tv?
Vad är ditt favvo program!?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tittar inte mkt å tv men missar inte deserata fruarna, min absolut favorit serie:)

2009-11-26 @ 07:12:45
Postat av: Kajsa

Ser ut precis som vi följer samma program på tv.Måste bara fråga hur du får dina barn att vara upp så länge på kvällen. Hur sover dem under dagen. Jag har en kille på 3 månader och han somnar för natten vid 19, sen äter han fortfarande på natten vid 2 och 5. Men efter 5 målet vill han gärna upp, och det vill inte vi....

Eller det är kanske så att era barn är kvällspigga och morgontrötta. Grattis i så falller

2009-11-26 @ 08:08:31
Postat av: Marie

Hej!



Jag har min heliga tvkväll på tisdagar jag oxå=)Då blir det Ugly Betty Desprate Housewives o Christine! Fullspäckat schema med andra ord=)

Ha det gott!

Kram Marie

2009-11-26 @ 09:56:23
Postat av: Birgitta

Hej

Vilken lika smak vi har när det gäller tv. Dock gillar jag inte Dansbandskampen. Desperate Housewife är min absoluta favoritserie och Robinsson min favorit såpa. Det är väl det onda i mig som kommer fram men jag älskar att titta på personer som svälter, är ovänner och taktiskt röstas ut. Som väl är så har de själva valt det. Årets bäsata program får man dock vänta på några månader.....Melodifestivalen.

2009-11-26 @ 10:17:21
URL: http://www.metrobloggen.se/biol
Postat av: Jennie

Desperate Housewives såklart!

2009-11-26 @ 17:25:57
URL: http://jenniehagg.blogg.se/
Postat av: mio

jag håller med dig om Ullared! jag har aldrig varit där men ska dit på Lördag med hyresgästföreningen. Det blev bestämt innan programmet, som tur är har de börjat ha längre öppettider nu.

Gillar också denna säsongen av Oskyldigt dömd! speciellt igår. Det var så spännande så ajg var tvungen att starta datorn och distrahera mig :o)

Kram till familjen

2009-11-26 @ 19:06:29
Postat av: Emma

DESPERATE HOUSEWIVES gud vad jag älskar den serien!

och oskyldigt dömd är också sjukt bra! :)

ser ut som vi tycker väldigt lika

2009-11-26 @ 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0