En kvart för mig själv..

Å en kopp kaffe framför datan en liten stund alldeles själv, det är lyx!
Barnen ligger under babygymet & luftar rumpan. Ängla tittar på B-kanalen.
Man kommer fort in i rutinerna, eller hur?
Tvätt, matlagning, städning osv..
Barnen var ganska gnälliga i går men tror att det beror på miljöombytet.
I dag har dom varit på strålande humör.
Börjar verkligen kunna njuta av tvillingföräldraskapet nu & det är så mysigt.
Får lite panik att dom redan på fredag blir 3 månader.
Kan man stoppa tiden tro!?
Självklart har vi tuffa tider oxå, men de goda övervinner.
I morgon ska jag börja träna på gymet igen!
Tjoho, har saknat det under tiden jag var gravid till nu.
Min rygg är helt kaputt & det är ett måste.
Den har tagit stryk efter den tunga graviditeten och allt bärande har gjort sitt.
Har lyckats gå ner 5 kg, men ska ta det lite lugnt på den fronten nu.
Risken är väl att det blir en massa skinn kvar om kroppen inte hinner med.
Magen har inte dragit tillbaka sig helt ännu, kanske inte så konstigt eftersom det legat två st 3 kg klumpar där i?
(försöker intala mig det i alla fall.)
Men jag ska inte sticka under stolen med att jag längtar till jag kommer i mina jeans igen!
Efter Ängla bara rasade jag ner i vikt efter ca 1 år.
Vägde som minst 53 kg efter det.
Kanske inte att rekommendera, men jag kunde inte göra ngt åt det.
Ja, inte kämpade jag för det för den delens häller..
Vet inte varför jag känner mig stressad denna gång, men har bestämt mig för att ta det lite med ro...
HERRGUD, DET BLEV JU TVÅ UNDERBARA UNGAR :)


(Här ser jag ut som en pinne, vill väl inte nå riktigt dit denna gång..)



Fatta hur stor magen var på slutet.
Man glömmer så fort.
Kan inte förstå att det bodde två små liv i min mage.

Skönt att dom är ute nu :)

Kommentarer
Postat av: Inger på tidningen

Det var den absolut största mage jag sett!!!

2009-10-08 @ 20:23:30
Postat av: Anonym

Största mage du sett??? Då har du inte sett mycket......

2009-10-08 @ 21:19:03
Postat av: mio

Det är galet vad fort tiden går..

2009-10-08 @ 21:26:53
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag har själv aldrig varit gravid, men känns det inte lustigt att inte kunna se sina fötter? Jag personligen skulle tycka det vore hemskt. hehe!

2009-10-08 @ 21:32:35
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej! Såg via min kompis blogg (johnsmamma.blogspot.com) att du hade gjort ett superfint halsband till henne. Hur mkt tar du för dom? Jag är ute efter nåt sånt sen när våran andra tjeja vill komma ut.. har gått över tiden nu så det kan bli närsom =) För jag antar att du gör sånt på beställning? eller är jag helt ute & cyklar? =/

//Jonna

2009-10-09 @ 08:50:09
URL: http://thezprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0