Ja, vad ska man skriva som rubrik idag då?



Dagarna med mamma (mormor) & Linn (moster) rullar på.
Det är skönt att få lite avlastning, främst för rygg & axlar.
Jag & mamma delar även på matlagning men mamma står HELT för disken!
Ängla är en riktig mormors gris & vill vara med mormor hela tiden.
Men det är klart, hon måste ju passa på eftersom vi inte ses allt för ofta.



Älvin har funnit sin favorit, det gjorde han redan från födseln- Moster LINN!
Tyvärr får man aldrig ta bild på henne. Så här mina damer & herrar: Linns hår! :)
Jag har lärt Älvin att när man slår på munnen ska man låta så att det blir OAOAOAOA..
Så när man sätter handen på munnen börjar han direkt: AAAAAAA som sedan då blir OAOAOAOA..
Duktig kille det där :)



Det är kul att få lära sin mamma något.
Hon har ju 3 barn själv, men imga tvillingar.
Så jag har lärt henne att dubbelmata & hon e stolt som en tupp!



Min vackra dotter!
(Nej, hon har inte kollar på Top-Model. Men vem vet, hon kanske smygläser bloggar där dom visar "dagens outfit"!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0