Magiska toner..

YEAAAAAA!!
Jag är på banan igen!
Första Sarek giget på lång tid och till på köpet ett Magiska Toner gig!
I dag fick vi hjälp av Lilla Akademin.
Å dom är inte lite vassa dom.
Shit vad dom e drillade alltså.
Sjöng fanatstisk.
Inte alls dumt att ha en stor kör bakom sig i ryggen.



Kören tillsammans med vår körledare som gjort alla underbara körarrangemang.
Ja, å han heter Hartvig!

Tjoho, jag är taggad inför kommande spelningar i Norrtälje i Novemeber.
Då hoppas jag att alla vänner & släkt från STHLM kommer och kollar in oss tillsammans med Norrtäljes vocal ensemble!



I dag var det jag å fina Stina som gigade (ja, med Göran & Jens såklart!).
I Norrtan blir det hela gänget, det var inte i går, så det ska bli grymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0