Men mamma då!



Min mamma är sjukpensionär och har en stor passion när hon går hemma nämligen TV:n!
Kan hon inte se ett program spelar hon in det.. När man är där har hon alltid ett ex inspelade program på boxen.
Då pratar vi om allt från filmer till dagens Malou.
(gullmamma!)
Men nu har det gått för långt ;)

I går satt vi framför tv:n och började disskutera Ica reklamen.
Ja, den om Jerry som fått ris & ros.
Då utbrister mamma:
"Ja idag är det söndag, då släpper dom den nya reklamen!"

Jag trodde jag skulle dö när hon sa det.
Vem har koll på vilken dag då det kommer ett nytt avsnitt av en reklam!?
Ja säger då det lilla mamma!


Kommentarer
Postat av: Åsa

haha likt min kära mor;)

2009-10-26 @ 13:03:22
Postat av: carro

hahaha hon e ju för GO!!!

2009-10-26 @ 21:24:41
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: eva-marie

Det var bra information! Jag gillar verkligen ICA_reklamen....

2009-10-30 @ 18:59:46
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0