Mina barn!




Hej, vad det går undan. Hon är framåt vår lilla tjej!


vår lilla grabb är lite för lat för att lyfta på nacken.
Han är däremot grymt stark i ryggen.
MEN han är på god väg att vända sig från mage till rygg ist.


Vår stora teaterapa på väg till dagis.
Det går knappt ta en enda bild då hon inte showar :)

Trots att det är tufft ibland är jag så otroligt glad över mina fina barn.
Vilken välsignelse det är!
Ännu mer välsignat är om dom är snälla kl 21 i kväll för då är det nämligen Desperate Houswife :)
(ja, självklart så skämtar jag i den sista meningen! Fast lite sanning ligger det kanske i det! ;) )

Kommentarer
Postat av: HeLeNa

Era Barn är Så Underbara! =)

Längtar efter er allihop!

KraaaM!

2009-10-13 @ 19:56:33
URL: http://hellur.blogg.se/
Postat av: mamma

vilka fina barnbarn jag har..Längtar..puss

2009-10-13 @ 20:16:43
Postat av: Zandra

UNDERbara, som helena sa!!!

Miss u...hoppas vi ses snart! :)

2009-10-13 @ 23:07:57
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Harriet

Heeej mina vänner...guuuuuuuuuuuud så fina dem är men som sagt med sådana PARENTS som ni såklart de är hur fina som helst...längta att ta ett grupp foto med alla barnen....många kramar från oss här i Hbg....miss u

2009-10-16 @ 12:57:34
URL: http://kyolaba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja barn ÄR en välsignelse. Så roligt att se dina/era finingar. Det var länge sen jag hann titta in i din blogg! Hoppas allt är bara bra. KRAMAR

2009-10-18 @ 23:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0