ProViva

I fredags (igår) var jag & tränade som vanligt..
Maggan drog med mig fast jag kände att jag bore vara hemma & pyssla med vardagssysslorna.
Bra med vänner som drar en i kragen när det behövs :)
Alltit skönt när det är gjort.

Emil jobbade i går kväll & tur var det att mamma & Linn var här.
Vi halv sju fick jag otroligt ont i magen.
Inte magsjuke ont & inte katarr ont.
Runt om naveln & ned till äggstockarna gjorde fruktansvärt ont.
Kan inte beskriva känslan. Men om jag petade just där ömmade det ngt hemskt.
Efter ett tag kunde jag känna att något var svullet under allt fett ;)
Jag antar att det var äggstockarna jag kände?
Kan den smärtan gå upp så i magen?
Det där med magen är en hel vetenskap.

Just nu dricker jag ProViva som jag tycker är toppen för magen.
Mycket socker kanske, men jag får förbi se det.
När magen är i uppror påverkar det hela kroppen.
Emil ska jobba i kväll igen, så jag vill gärna må ok!

http://www.probi.com/images_library/files6/ProViva3.jpg

Mamma & Linn har åkt hem nu :(
En vecka springer i väg.
Så mycket jag hade planerat att göra.
Rensa badrumskåpet bla... Ja ja, får ta det en annan dag.
Jag & Linn har foxat en grej som jag ska ha till dukningen på dopet.
Ett evighetsgöra, men det komme att bli fint.
Jag tycker det är roligt med dukning & smyckning...

Nu sover Vilda & Älvin.
Ängla har hyrt den nya Barbie filmen "De tre musketörerna" för 50 lappen hon fick av mormor idag.
Själv ska jag "plocka" lite här.
Sedan ska det lagas mat innan Emil åker.
I kväll blir det nog dansbandskamspen tror jag!

Hoppas ni får en trevlig Lördags kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas det går bra ikväll,längtar redan efter er allihop.önskar vi bodde närmare varandra.Tittar på dansbands kampen vilken ;skit; inga av banden var bra dom flesta sjöng falskt det blir inget mer av det programet för mig..puss

2009-10-31 @ 20:53:14
Postat av: Cirkustjejen

Hej! Blindtarmen kvar? Se upp m smärta i magtrakkten som "vandrar" OMKRING, KONTAKTA SJUKV.UPPLYSN EN GÅNG FÖR MYCKET ÄN TVÄRTOM! Det kan va så mycket, du har rätt, krånglar magen-blir allt upp och ner. Själv envisades jag med att gå t jobbet m smärta i just magen. Arb.kompisarna tvingade mig till läkare. Äggledareinflammation! Operation . Och jag hade tur! Lova mig att inte va lika envis som jag var! KRam

2009-11-09 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0