Träning & lite shopping

Då var det fredag igen & jag har tagit min vanliga tid till träning.
Det behövs, inte för viktens skull utan för min kropps skull.
Vet att jag skrev när jag var gravid att jag längtade att få min kropp tillbaka.
Men det är inte riktigt den kropp jag är van vid.
Ständig värk i rygg, nacka & armar.
Dels för den påfrestande graviditeten med tvillingar + att det blir en hel del bärande med två st.
Ja även med en bebis blir det ju det.
Så nu ska ryggen byggas upp igen!

Innan jag tränar brukar jag gå på stan en sväng, bara för at få lite egen tid.
I dag blev det en klänning till Ängla som hon ska ha på dopet.
Jag älskar 25% kupongerna från Lindex, någon mer som gör det!? ;)


lindex.se

Ängla är ju en sann prinsessa som älskar allt vad klänningar heter..
"Å den är så vacker mamma" sa hon när jag kom hem!
Härligt när man lyckas!

Blev även en cool tröja till Älvin från H&M.
Tröja med AC/DC tryck!
Pappa är ju hårdrockare så...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Å ängla kommer Stråla av stolthet (Som hon alltid gör) För sina syskon och kanske om möjligt ännu mer i sin nya JÄTTE Vackra klänning!

Hälsa att jag nästan är lite avis..:)

Kram på er alla 5!

2009-10-23 @ 17:07:37
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Therése

Den klänningen är underbar. Frågade Bella om hon skulle ha en sån när vi var på Lindex i tisdags, men hon sa "Nej, ha ööd känning" Så vi köpte jacka istället :)

Ängla kommer bli superfin!

2009-10-23 @ 21:07:12
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Todde

Föredrar heller någon kupong på el-giganten i stället....hihihih



Färlöv home makeover (todde78.blogg.se)

2009-10-23 @ 22:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0