Vår vecka i bilder



På besök hos Emils kusin M & hennes barn J & lilla V.
På bilden ligger hon tillsammans med hennes sysslingar som jag kallar det. Här heter den nästkusin ;)
Alltid lika trevligt å ses & jag tänker samma sak varje gång vi ses: "Varför gör vi inte detta oftare!?




Hemma hos fam Bengtsson trivs så bra!!
ängla och Maria bjöd på underhållning i form av sång men även musikal..
(lite miljöskade barn ;) )



Vi hade lilla Selma på besök när Tilde var på ridskolan.
Hon är så go´!



Vår lilla hårdrockare!!



Vårt busfrö!

Kommentarer
Postat av: Annika

hej hej gud vilka gulliga barn ni har va rädda om varandra kram annika

2009-10-23 @ 15:00:30
Postat av: Carina Persson

Åh, var har du köpt KIZZ-tröjan (eller om det är en body). min brors barn kommer snart till världen och blir det en pojke, så ska jag köpa en sådan. Min bror är hårdrockare....



Kram



Carina

2009-10-23 @ 20:50:27
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: mio

Såna goingar era barn är! Kramar till hela familjen

2009-10-23 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0