GI & lite annat!

Ja, nu var det ett tag sedan.
Har inte haft en sekund över att sitta här. Eller jo, men då har det även suttit en bebis i famnen :)
Dom gillar inte att blogga nämligen :)

Dagarna rullar på, ännu ett kalas avklarat.
Bara barnkalaset kvar, sedan kan man pusta ut för detta året..

I går började jag kampen mot kilona.
Får se om GI metoden är min metod.
Och en massa promenader förståss.
HAr 15 kilo att tappa, så vi får se hur det går.
Håller er underrättade!

Krämen mot bristningarna har faktiskt haft verkan!
Dom är ju inte helt borta som reklamen visar, men blekare i alla fall.
Får se hur det ser ut när skinnet dragit ihop sig (om det gör det!) och jag har förlorat lite vikt, annars lägger jag mig under kniven. Jag lider något fruktansvärt.
Löjsligt tycker säkert vissa, men jag vill trivas med min kropp & kunna gå i bikini igen!
Jag är ju faktiskt endast 27 år!


Benji, Ängla & Liam på kalaset!

Kommentarer
Postat av: mmio

men, är det inte himla dyrt med operationer?

2009-09-08 @ 16:54:04
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej tror säkert att magen drar ihop sig glöm inte sitt upps..Vad stora pojkarna har blivit ..kram

2009-09-08 @ 17:11:52
Postat av: mio

Tycker inte alls att det är löjligt! jag vet hur det är!

2009-09-08 @ 18:47:33
Postat av: Mikaela

Jag förstår hur du känner dig, jag har bristningar på mina höfterna trots att jag varit smal hela mitt liv, inte fått barn ännu och jag är "bara" 25 år.



Va kul och höra att den ändå gav effekt, då kanske det är nåt man borde testa. =)



Även om man själv är den som tänker på det mest så vill man ju trivas med sin egen kropp. De som inte inte har några vet inte hur det känns.



2009-09-09 @ 09:24:49
Postat av: Lars

Simning gör susen för magen, inte så bra i influensatider, men jag kunde snart få på mig nytvättade jeans utan problem.

2009-09-10 @ 16:53:58
Postat av: Malin

Vikten är så himla individuell, och man kan bara se till sig själv om det. Vad än folk säger så har man oftast en egen åsikt om hur man själv ser ut... Men vill bara att du ska veta att du har en sån fiiin lyster och utstrålning! Du är jättefin Zara, tänkte på det senast när jag träffade er på stan! Hälsa alla där hemma! kram

2009-09-11 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0