härliga Lördag



Inte brukar jag lägga in matbilder eller matförslag på min blogg..
Men idag tyckte jag det både smakade gott & såg fint ut :)
Så vad är detta för ihopkok:

Hackad zucchini, paprika, champinjoner + lök som jag stekt i olivolja och vitlök. Samt lite salt & peppar.

Till det:
Kyckling filé
Haloumi ost
Säsongsallad
groddar
tomater
fetaost



För övrigt har det varit en bra dag.
Emil har dock jobbat, men Älvin, Vilda & Ängla har skött sig exemplariskt.
Efter simskolan (som Maggan tog henne til idag) har Ängla lekt en stund med Tilde här hemma.
Bebbarna har mest sovit i dag faktiskt.
Det tillhör ovanligheterna att dom sover så många timmar i sträck.
I alla fall bus Vilda ;)
Själv har jag fixat färdigt en heldel smycken idag. Bilder kommer..
Vi åker till Sthlm på Tis igen, så jag vill gärna hinna färdigt innan.

Hoppas ni haft en fin Lördag!

Avslutar med en bild på Vilda  från i går då vi skulle in till stan:




Kommentarer
Postat av: mormor

Lite lik mig är hon allt ,,gud vad jag saknar dom..puss

2009-09-26 @ 18:54:39
Postat av: Karin

Haloumiost är såååååååååååååå gott!

2009-09-26 @ 19:04:37
URL: http://ellasmat.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Det såg riktigt gott ut. Du får gärna komma hit och laga middag åt mig i morgon :)



2009-09-26 @ 23:03:14
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: sanna

ÅÅÅÅ HALOUMIEOST!! grymt gott

2009-09-27 @ 17:01:08
URL: http://sanna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0