Härliga Norrtan!

Vår dag i Norrtan:



Jag, Ängla & bebisarna tog en promenad i ett kyligt men soligt Norrtälje.
Det är otroligt vackert här. Här går vi över Norrtäljeån som är ljuvlig.
Ängla som så fort hon åker på semster ska ta sin plånbok med egen sparade pengar och "köpa" som hon säger.. (vet inte vem hon brås på?). I dag blev till min stora förvåning (not!) ännu en barbie . En av de "Tre musketörererna" som är från en ny barbie film.
Jag köpte nya strumpyxor som ska matcha Stinas klänning till giget på Lördag (som tyvärr är privat, så jag kan inte bjuda in några vänner..)

Efter det blev det lunch (Stina é grym på mat!) och rep.
Shit va skoj det ska bli att spela igen. Det spritter i hela kroppen!



Eftersom Stina vägrar mig att betala för vår maten när vi bor här köpte jag henne en liten present.
(passar även som inflyttningspresent eftersom dom nyss flyttat)
Vi gick förbi en ny öppnat Interflora (sjukt mycket snyggt!) och Stina sa att hon tyckte de små svarta krukorna i fönstret var så snygga.. Så jag lursade henne att jag skulle gå en extra sväng med barnen i vagnen men smög i stället tillbaka till inerflora & köpte tre st av dem :)
Hon blev glad!



Bebbarna sov sött i vagnen!



Sedan kom nästa mästerkock hem (Jens vår producent) och lagade en fantastisk middag.
Deras bebis JAVA är med hela tiden..

Kvällen har spenderats med ett glas vin framför IDOL & OSKYLDIGT DÖMD!

Kram!

Kommentarer
Postat av: milo

Jag kan se Ängla framför mig med sona pengar och när hon ska handla, man har ju varit med ett tag, he, he. Försök nu vila lite också när ni är iväg. krama alla

2009-10-01 @ 13:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0