Sömn!

GI metoden går bra, men jag lär väl vara less på Ägg sedan!
Har väl inte förlorat några kilon än antar jag (äger ingen våg) men jag känner mig "lättare" av att inte äta pasta, ris & potatis. Blir aldrig sådär äckligt mätt ni vet..?
SÅ känslan är skön..

Älvin & Vilda sover som små ljus om nätterna.
Första målet ges vid 5:00 på morgonen.
Sedan somnar de om till 8-9:00.
Så man ska väl inte klaga på sömnen.
Vi får hoppas att de håller i sig.
Annars tycker jag att de börjar gå bättre å bättre att ta hand om två bebisar.
Känner mig lugn när Emil ska jobba eller träna.

Älvin & Vilda ler och "pratar" för fullt, den tiden är ju för mysig...
Det första smilet man får på morgonen är ju ljuvligt.
Man vaknar till direkt!

Nu är det snart dax för BVC!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Låter härligt! Jag har nog alla böcker som finns om GI med många recept.Du kunde ju lånat dem när du var hemma! Själv har jag också börjat min kamp mot kilo dock inte med GI.

Ha det gott och pussa barnen från oss

Kram fam i igelstorp

2009-09-09 @ 09:53:20
Postat av: Gammelmoster Mallan

Misströstra ej! Ägg kan man göra mycket med. Ring så berättar jag. Kram

2009-09-09 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0