Städtant!

Torsdag, veckorna springer i väg.
Torsdagar innebär städning här, men det vet ni som brukar läsa här redan.
Har hunnit med nedanvåningen.
Dammtorkar, Dammsugit & svabbat. Å denna gången en hel del röj innan. Har varit extremt lat denna vecka.
Eller jag har skitit i det helt enkelt!
Pallar inte ha det super duper jämt.
Funkar inte.
Emil har åkt i väg på ett ärende.
Då ska jag damma på ovanvåningen sedan tar Emil över!
Skönt när det är gjort till helgen.
Vilda ligger här i sin babysitter (hon sover aldrig!)
Älvin nanar i vagnen.
Ängla kollar på barnprogram.
Ängla hade för första fången gympa på dagis idag.
(alltså gympa där dom går i väg till skolan.. Dom gör det med 5 åringarna som förberedelse inför skolan).
Emil frågade Ängla vad dom gjorde på gympan, hon svarade:
"Vi duschade!"
SÅ det var nog det som var mest spännande :)
I kväll blir det promenad med Maggan igen (här gäller der att ligga i) innan IDOL!
I morgon får jag en ny låt att lägga sång på..
Vi ska som sagt försöka oss på det här hemma..
Hoppas det ska gå snabbt & smidigt.
Maggan ska ha bebisarna..

Kommentarer
Postat av: mmio

meh! jag vill oxå ha bebbarna! ;0)jag kan komma till färlöv!

2009-09-17 @ 16:07:22
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: mamma

vad ni är duktiga..puss

2009-09-17 @ 19:00:48
Postat av: Karin

Jag har också infört torsdagsstädning... vi brukade ha tisdagsstädning innan... men som du skriver är det skönt att ha det fint till helgen.



Vad spännande för de små att få gå till skolan och ha gympa!!



Kram

2009-09-17 @ 20:20:39
URL: http://ellasmat.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ängla kan få komma hit o leka en stund i morgon om hon känner för det, jag är ledig =) Kram

2009-09-17 @ 21:56:19
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0