Bara en massa lek!


Ängla höll på att göra hål i golvet!

Vänner för alltid :) Jag & Linda/Andreas med sin ena dotter Tilde


Min snygging som hade klarat mötet galant!
Tror att det är i hamn & att jag snart kan avslöja.
Vill bara höra säkert med Emil.
Det är något som han gläds åt och som passar perfekt nu när vi väntar ett år med en ny musikal.




 
 På vägen hem då vi parkerat bilen hittade Ängla en liten park som hon ville besöka.
Helt plötsligt ar hela familjen engagerad & lekte precis som förr ;)





Kommentarer
Postat av: mmio

Hihi vilka härliga bilder på far o dotter. Det är roligt att leka. Ibland har jag det bästa jobbet (förskollärare)som får leka hela dagarna...men ibland inte ;0)Nu är jag bara trött och väntar på hemlig middag. Jag har en fin man som donar i köket. Ha en go fredag.

2009-09-03 @ 18:13:00
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för idag!!! =) Det va så himla roligt å träffa er å bara få hänga lite som på den gamla goda tiden... =) Heron e ju inget mot Sickla, vårt nya hang out! =)Puss!

2009-09-03 @ 20:25:00
Postat av: Zandra

Ni ser ut att haft en fin dag tillsammans!

Bowling är riktigt roligt! kan kanske ta en match nån gång. :) Kram till världens bästa ni!

2009-09-03 @ 20:51:07
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0