Bilder från showen!


Bild från repetion under dagen då vi slipade på allt en sista gång!
Vi startade dagen kl 10:00, så det var verkligen en hel dag i showens tecken.



Anna, Linda, Jag och Maria gjorde Mouline Rouge!
Ett underbart nummer som vi alla vändats lite för ;)
Men när det väl gällde satte vi den och jag dansade in i logen efter av lycka!!
Puh!


When I´m 64 där Anders Bohlin sjöng solo och delar av enseblen spelade lyckliga :)


Emil & ensemblen i NEW YORK, NEW YORK!
Tyvärr strulade hans mygga just när numret skulle börja och han fick använda handmick.
Synd eftersom han övat in korreografi samt step som han inte kunde köra fullt ut.
Men numret blev ändå lyckat och detta var ett roligt ensemble nummer att vara med i..


Anna gjorde en grym insats i "Master of the house" tillsammans med Anders.
Vi andra agerar statister bakom!


Jag 80-tals dressad till What a feeling & Footloose!
Härliga nummer båda två!


Allas favorit nummer: FOOTLOOSE med Christoffer i spetsen!



Som avslutning körde jag och Emil "Time of my life" tillsammans med hela den härliga ensemblen!!

Mina solo nummer var:
  • Färger i en vind: Poccahontas
  • Up were we belong. Duett med Emil: En officier & gentleman
  • Mouline Rouge tillsammans med Linda, Anna & Maria.
  • Inte jag: Chess
  • What a feeling: Fame
  • Time of my life duett med Emil: Dirty Dancing
Alla bilder tagna av: OLLE HÖGBERG

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du är ju i toppform. Vad fin du är. Du har fött 3 barn och ser ut som du aldrig sett annorlunda ut. Grattis.

Några tips till någon som har ca 8-10 kg kvar?

2010-04-11 @ 13:11:06
Postat av: HeLeNa

Vilka Härliga Bilder! =)

Kan tänka mig att det var ett Härligt drag!

Du är så Fin på Scen Zara!

KraaaaM!

2010-04-11 @ 14:31:45
URL: http://hellur.blogg.se/
Postat av: rosalita

Roligt att få se så fina bilder. Tack :)

2010-04-11 @ 17:18:28
Postat av: Annika

Åh det låter helt underbart! Kul att allt gick så bra! Måste höra dig nästa gång.

Ha det så bra

kram

2010-04-11 @ 21:36:17
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: zara

Kajsa: Nja, toppform är npg inte det rätta ordet. Men visst har jag gått ned på benen & armarna. Men eftersom magmusklerna inte dragit ihop sig så har inte magen heller det. Men jag fick lära mig att ha rätt hållning i dessa kläder för att det skulle synas mindre.. Kan säga att jag hade grym ångest för detta nummer.. Men det blev super skoj när jag släppte alla nojor & körde!!



Helena: Tack fina du!!



Rosalita: Det var så lite :)



Annika: ja det var så roligt!! Då ses vi på Skönheten & Odjuret då!? ;)

2010-04-11 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0