Dagarna är fullsmockade med "måsten" och j...

img_1059 (MMS)

Dagarna är fullsmockade med "måsten" och jag hinner knappt med min kära blogg!! Trist. I morgon åker jag till Sthlm och i kväll ska jag packa. Längtar faktiskt efter 4 timmars relax på tåget.. Men när jag ska lägga mig sen på kvällen kommer jag förmodligen längta hem. Som tur är går tåget hem igen på torsdag förmiddag! Ska försöka samla en massa energi eftersom Sarek kommer till Skåne i helgen för lir. Då behövs det energi för att klara jobb och barn samtidigt. Jag fattar inte de artister som börjar jobba 1 mån efter förlossningen. Hur orkar dom, hur får dom allt att gå ihop och samtidigt stå på scenen utan att känna stress!?  Eller kanske är dom lika stressad som mig när jag ska göra både och? Att åka på turné nu skulle jag aldrig palla med (dels för att jag inte skulle klara mig utan familjen så länge) nu, det passar mig perfa med några spelningar i månaden!! Man får både och. Familjen & musiken! Det är toppen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men andra artister ha ju inte fått två bebisar som du:-),klart mer intensivare och stressigare när de är små....

Kram

2010-04-20 @ 17:17:43
Postat av: zara

Nej det är sant.. Man glömmer det i bland..

2010-04-20 @ 19:42:59
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0