I dag är det dags för ultraljud av magen p...

img_1126 (MMS)

I dag är det dags för ultraljud av magen på sjukhuset. Man både hoppas att dem ska hitta ngt och inte. Man vill inte hitta något som är allarligt eller obotligt men jag vill hitta n förklaring till mina ständiga krampor i magen..  Efter undersökningen ska jag upp på stan för att fixa kläder till Änglas uppvisning som är i kväll.. Vita byxor och blå tröja.  En födelsedagspresent ska också inhandlas, Ängla ska på kalas på lördag!  Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Håller tummarna för dig! Det kommer gå jättebra!!!! Kramar

2010-04-27 @ 08:02:29
URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/
Postat av: maggan

Det kommer att gå bra vännen. Tänker på dig. kram

2010-04-27 @ 08:20:47
Postat av: Åsa

Håller tummarna! De kommer gå jättebra! MASSA KRAMAR!

2010-04-27 @ 09:14:13
Postat av: C

Gastroskopi? Gjorde jag en gång för några år sen. Lycka till!

Postat av: mamma

Håller tummarna för dig..Lycka till puss

2010-04-27 @ 10:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0