Lite fynd från Ullared

Ja, jag kanske skulle berätta vad jag fyndade på ullared som en läsare påpekade.
Såklart jag ska..
Det mesta var såklart till barnen.
Hittade faktiskt mycket till ängla denna gång vilket jag sällan gör på GeKås.
Men dom hade jätte fina sommarklänningar denna gången.

Ängla fick:
Ett ex antal klänningar
Ett par jeans
En bodysuit (så grymt snygg med lite harem i svart och axelband)
Ett par chinos (29:-, det är billigt)
2 st pyjamas á 10:-/st
Alladin (den har släppts på DVD igen för er som missat det)
Den nya Barbie filmen
Samt lite annata smått & gott

Vilda & Älvin fick:
Ett gäng nya bodiesar.
(Nästan alla bodies de hade var relaterade till Beatels tyvärr. Kul med någon kanske men inte en hel uppsättning)
Nya leksaker
Lite byxor
Någon klänning till Vilda
Och en del annat smått och gott ;)

Till mig själv:
Jag brukar sällan kolla kläder till mig själv eftersom jag arbetar på H&M och efter min rabatt går det nästan jämt ut.
Men denna gånge ville jag kolla igenom sortimentet.
Det är jag glad för.
Hittade två klänningar som jag älskar, samt ett par jeans med lite harem & mudd nedtill för endast 30:-




(ursäkta mina urläckra sockar!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska till ullared i början på november :) Längtar som fan, har aldrig varit där

2010-10-18 @ 22:36:55
URL: http://heelenam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0