Spelningar

Har haft huvudvärk i dag igen och jag frös så mycket att jag fick ställa mig i duschen.
Tror att jag är skjukt trött.
Jag måste lära mig att stanna upp och tillåta mig att sitta ned i bland.
Jag är så dålig på det, säkert fler av er där ute som har lika höga krav och måsten som jag har på mig själv?!
Men vad får vi för det?
Huvudvärk, värk i kroppen, blir sura & vresiga ;)
Nej, nu är det skärpning fröken Kronvall och alla ni andra som är likadana som jag.
Det gynnar ingen i längden!
Vilket fall, efter dusch och Ipren känner jag mig bättre.
Har packat det mesta inför resan i morgon.
Nu väntar jag på fruarna på Whisterialane och sedan nana kudde.
Bussen går 6:45 i morgonbitti, så det gäller att knappa in lite sömn.
När jag kommer upp ska jag möta Mamma som råkar vara i STHLM samtidigt.
Hon ska hälsa på Morfar och jag ska även sova där efter spelningen.
Det blir rekordsnabb visit men bättre än inget.
Spelningen vi ska göra i STHLM är ett företagsgig i form av en presentation av en ny ölsort.
Ingen mindre än "VILDMARKSLIV". Passar Sarek som handen i handsken.
Vildmarksliv alltså ;)
I helgen har vi spelningar i Skåne.
Har du tid & lust, kom gärna och lyssna!?
LÖRDAG 24/4 KL 18:00
Skepparslövskyrka (KRISTIANSTAD) tillsammans med Ultreia & Eukaristikörerna.
FRI ENTRÈ

SÖNDAG 25/4 KL 16:00 & 18:00
Frillestad kyrka HELSINGBORG


MAGISKA TONER

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt att få träffa mamma lite samtidigt som man är borta hemifrån...Mina föräldrar bor oxå en bit ifrån, så de tillfällen man kan träffas är riktigt nice :)

2010-04-20 @ 20:08:30
URL: http://frokenmli.blogspot.com
Postat av: Erica Ohlin

Hej Zara. Kan man köpa era skivor direkt av dig?? Ida älskar att höra era låtar när jag spelar dem i min telefon.



Mvh Erica(klasskompisen)

2010-04-20 @ 20:15:33
URL: http://ericaohlin.blogspot.com
Postat av: caroline

Önskar så att jag vore i skåne då,

att få höra er sjunga.

Dröjjer ett tag till innan jag kan åka ner.

2010-04-20 @ 21:08:12
URL: http://ledsensflikkastankar.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Ja det är så viktigt att ta hand om sig själv, så att man orkar med allt! Ha lite egen-tid, då du gör nåt för dig själv. Det vinner man på i längden, man vill så mycket, vill finnas för alla, men man får ladda batterierna då och då för att orka! Kram ha det gött! Anne-Lie ps. Ha det kul på resan! Ps. Skåne ligger långt bort annars hade jag gärna sett er. Har dock sett dig faktiskt! Aida) Kanon!

2010-04-21 @ 06:07:12
Postat av: Sara Li

Om min sambo har renoverat klart huset för dagen så kommer jag!!! Alltid kul att kolla in andra körer och musiker och inte alltid stå på scen själv.

2010-04-21 @ 08:48:11
URL: http://sarali76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0