Journey

I dag när jag vaknade kände jag fortfarande av min hals men kände mig mycket piggare.
Hade ett sångåttagande idag som självklart i och med halsen gjorde mig nervös.
Har tappert försökt repa med Emil denna vecka men varit tvungen att hålla igen. Alltså, jag har inte kunnat sjunga ut för att spara på det jag har.
Även om inte förkylningen satt sig på stämbandet så blir det en aningen grötigare med en infektion just i halsen.
Så först då det var dags sjöng jag ut ordentligt för första gången denna vecka.
Å det gick bra!
Så otroligt skönt, tror att de berörda var nöjda i alla fall!?
Nu sitter jag i sängen medan Älvin & Vilda ska sova och njuter av att det onda i halsen förvinner mer & mer.
SKa bli så skönt att få tillbaka energin igen.
JAg brukar aldrig sova mitt på dagen, men denna vecka har jag varit tvungen att sova så fort tillfälle har funnits.
Därav ser mitt hus ut som ett bombnedslag & luktar soptipp ;)
Bananflugorna har tagit över makten, tvätten svämmar över..
Jag längtar & drömmer efter ny & fräsch Ajax-doft...
I morgon är en annan dag, idag njuter jag genomfört jobb och tillfrisknande..

Sjöng en låt av Journey idag: "When you love a women". Mycket bra låt. Har även upptäckt en ny låt av samma grupp som blivit min nya favorit låt. Introt & verserna är genialiska. Den bjuder jag på här nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0