Sitter ute i den friska luften helt igenko...

img_4001 (MMS)

Sitter ute i den friska luften helt igenkorkad i näsa och hals! Varför? Jo, jag har börjat storsanering av sovrum och garderob (samma rum). Sånt det inte funnits ngn tid till de första året med tvillingarna. Men nu var det verkligen dax, har knappt kunnat vara där uppe eftersom jag är kvalsteallergiker! Varje morgon när jag vaknat har ögonen varit igensvulnade. I morse tyckte jag Älvin var lite täpp och då fick det vara nog. Alla kläder har dragits ut, sorterats, loppis, spara, slänga och dammtorka! Har en del kvar men kund inte vara kvar en min till.. Får ta en allergitablett och sedan fortsätta mitt röjande..


Kommentarer
Postat av: Therése

Duktiga Du1 behöver göra detsamma. Får bli när ryggen är bättre.

2010-08-20 @ 15:55:42
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Anna-karin

Vad duktig du är. Säljer själv av en del på tradera nu. Oscar börjar onsdagen 25 så det är nästa vecka.

Skönt att det gick bra första skoldagen den är ju så viktig.

Kram

2010-08-20 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0