Lite nytt!

I dag har vi varit i stan med mamma. Bara jag och mamma. Mamma/dotter dag.
Helt ljuvligt.
Tack Linn & Sanna som passade mina barn.
Har faktiskt hittat lite till mig själv för en gång skull, var ett tag sedan.


En T-shirt med detaljer från en butik som hade diverse olika märken.
Denna kommer från Vero Moda.
REA: 74:-


En tröja från Gina Tricot med en stor rosett.
Även den på REA för 49:-


Bild 1: fynd från Gina 29:-
Bild 2: H&M 199:-


Bild 1: Underbar poncho (med ärm) H&M: 199:-
Bild 2: Lite längre svart tröja med detaljer på armarna (dålig bild!)


Kofta från Gina Tricot: 249:-

Jag älskar att fynda på reor. Men jag är inte mycket för att gå på rean under de första dagarna.
I dag var perfekt. Inte mycket folk, bara jag & mamma.
Fyndade även några barnkläder på rean och gardiner som ska användas i lekstugan till diverse saker.
Lila & vitrutigt, precis som damen i fråga önskar...

Tyvärr är bilderna av sämre kvallité.
Har fotat med Iphonen som inte är av de bästa när det är kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0