30 dagar

2: Min första kärlek

Min första kärlek hette (heter) Claes och han var då 5 år. Jag själv var 6 år.
Vi gick på samma avdelning på dagis, Myggan.
Jag delade honom med min danska van Agnete.
Det var helt okej.
Vi pussades 35 ggr på munnen och jag sjöng alltid:
"Är du kär i mig ännu Claes Löfqvist, har du kvar dina känslor för mig?"
Gulligt!!
Vi skulle gifta oss.
I dag tror jag vi är ganska eniga om att vi inte ska gifta oss :)
Vi har båda gått vidare kan man säga...
Agnete flyttade tillbaka till Danmark innan vi började skolan och henne såg jag aldrig mer..
Funderar på att söka upp henne på FB kanske?
Hade varit skoj!

http://3.bp.blogspot.com/_va4qxTFKxnM/S7JfJNUacCI/AAAAAAAAAP0/tmeBQ0sWDuQ/s1600/ROSA_H~1.JPG

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi så gulligt. Tror jag va äldre när mina första kärlekar dök upp, ja de var 2 killar. De kom ofta med presenter till mig. Den ena killen pratar jag med nu också, han bor i osby och nåt som är lite kulär att min son och hans ena dotter känner varandra fast hon är 2 år yngre, 96. ja världen den är liten. Följer med intresse dina bloggar..jättekul att läsa...kramis

2010-12-29 @ 21:45:01
Postat av: Linda BT (3barns tvillingmamma)

Gott nytt år!

Kram

2010-12-31 @ 17:38:48
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Annelie

Gott Nytt År önskar familjen Sjöberg från Skäblacka.

Såg på Jessicas blogg att skivan är släppt nu men den går inte att beställa som hon har länkat. Har du nått annat tips hur man kan köpa den. Kram Annelie

2011-01-01 @ 14:15:10
URL: http://tisenslillasnigel
Postat av: Lars

HaHaHa, jag har tre f.d. lekkamrater från dagis som vänner på FB, det är intressant att följa deras öden och äventyr. Gott nytt år!

2011-01-01 @ 15:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0