Änglagård tre

 

2010-12-20  



Tycka vad man tycka vill, men jag tycker om Colin Nutleys filmer om Änglagård. Jag tycker om Helena Bergström, speciellt som denna friska fläkt Fanny.
I början av filmen tänkte jag "vilken duktigt tjej" och fick efter filmens slut veta att det är deras riktiga dotter som spelar dottern i filmen.
Absolut en talang!
Filmen är varm.
Karaktärerna i filmen är underbara som man ju redan vet.
Naturbilderna av sommarsverige är fantastiska.
Storyn kanske inte är super stark, men jag köper det. Änglagård är ett lyckopiller som vara i två timmar.

Men vilken pärs det är för mig med min panik att gå på bio.
Ett rent maraton.
Visserligen beställer jag alltid en plats längst ut, men får ändå brottas med mina hjärnspöken.
Magen går i 110 & illamåndet även så.
Ett tag ilade det längst kökbenen och jag trodde att jag skulle behöva gå ut.
Hela tiden får jag hålla en dialog med mig själv. Sjukt, ja vet!
Så fort filmen är slut slutar även magen och jag kan slappna av igen.
Men jag är ändå stolt över mig själv att jag trotsar det och går på bio ändå!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Zara. Du och dina vänner i Sarek kom till oss i sommras till Skärblacka och förgyllde vår dag.

Nu är det så att mannen min fyller 40 år och jag vill ge honom en kärleksgåva som du har gjort. Hur ska jag gå till väga för att beställa den av dig.

Måste jag ge dig min mail adress här eller hur ska jag göra? Hoppas du o din familj har haft en härlig jul, det har vi.

Måmga kramar Annelie.

2010-12-26 @ 01:12:31
URL: http://tisenslillasnigel
Postat av: zara

Hej Anneli!!

Gå in på min hemsida och kolla vad du vill ha.

Maila din beställning på [email protected]

All info finns på min hemsida www.byzara.se

VÄLKOMMEN!!

Kram

2010-12-26 @ 08:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0