förlåt mig!

Just nu har jag bestämt mig för att sitta ned i lugn och ro, blogga, dricka kaffe en liten stund.
Suttit på rumpan för att bara va´har jag inte gjort på veckor!
Jag missade tom Desperate Houswife i Tis, vilket aldrig någonsin har hänt.
Man kan säga att det varit mycket ett tag ;)
Vi alla har väl mer eller mindre stressigt innan jul?
Min stress har kanske inte varit julbak & klappar.
Det var jag tidigt ute med, tur det!
Vi har haft fullt upp på det musikaliska planet, vilket är angenämt såklårt.
Men ibland kan man ändå tänka i efterhand, "jag kanske inte borde tackat ja till allt?"
Att vara i olika reportearer & manus kan göra den bästa förvirrad och stressad.
Tillslut stänger hjärnan av.
Har haft lite stresssymptom som yrselanfall, men nu är det mindre.
Ni som har familj vet ju hur mycket jobb även det är.
Barn, mat, tvätt, städ...
I kväll kör vi sista Mac Christmas kl 19 med insläpp kl 18.
Men under alla åttaganden har jag mött underbara människor som gett mig så mycket energi.
Det tackar jag ödmjukast för, utan er hade det inte gått!

Även i smyckesverkstan har det varit fullt ös!
Tack alla kunder, hoppas ni alla blir nöjda!

Så nu vet ni vart jag hållit hus ;)
Kände att jag ville förklara mig. Nu ska jag vara tillbaka som vanligt igen.


Ängla och hennes klass har haft teater premiär igen.
"Flickan och hennes ulliga får"
Ängla spelade flickan.
Dom var så duktiga.


Vilda & Älvin har fått förskoleplats.
Den 12 Januari ska dom skolas in :)


Vi har klätt julgranen (alldesles för tidigt ;) )



Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Och dammsugaren står beredd till barren :-)

2010-12-20 @ 13:44:32
URL: http://metrobloggen.se/carinas69
Postat av: zara

CArina: Ja visst :)

2010-12-20 @ 13:59:10
Postat av: mamma

Kan inte fatta att mina bebisar ska börja på dagis,hur har dom kunnat bli så stora så fort?

2010-12-20 @ 15:12:32
Postat av: Linda BT (3barns tvillingmamma)

God jul önskar vi!

2010-12-20 @ 17:06:28
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Pia

Zara jag tycker inte du ska be om ursäkt för attdu inte har haft tid att blogga för tror att alla förstår att du har fullt upp med din familj och julkonserter och musical.:)...Så är det ju periodvis att det finns annat att göra som är viktigt.:)..men visst ska erkänna att jag har saknat dina bloggar så du är varmt välkommen tillbaks ska du veta.:).Ha det gott och hälsa mannen i huset.kramis

2010-12-20 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0