Å jag...

0-5e640a246f3619bda7f273fdb65cd662.png

Å jag ligger i soffan, dricker kaffe och slö tittar på tv:n :)
Emil & Ängla är på gympa, bebisarna sover en lien stund. Snart e det full fart men jag njuter av de 5 min av slapp jag kan få!
Bossen (emil) har sagt att jag inte får skriva vilken musikal förrän ikväll, när pressmailet gått i väg!! Han e sträng Bossen!
Någon hat faktiskt prickat rätt, men jag misstänker att en liten tjej viskat i mammas öra :)... Hi hi.. Men vad vet ja?! Vet att Ängla inte kunnat hålla sin förtjusning innanför munnen på dagis, vår lilla muikalprinsessa.
Vi hörs snart igen då! 


Kommentarer
Postat av: Åsa

De är sååå spännande:)Måste titta in ikväll när man äntligen får veta. Jag hoppas på Lejonkungen;) Du är bäst Emil

2010-02-10 @ 18:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0