Är det...

0-2810c3a00705ed581f1a1ff65a8cfeac.png

Är det inte den ena så är det den andra.. Känns som vi besöker läkare hela tiden. Men det är väl så när man har fler barn?! Dom är ju super förkylda och igår tyckte jag att han hade lite problem med andningen! Ängla hade samma problem när hon var liten. Hon fick tillslut nubinett som hon fick inhalera i varje gång hon blev förkyld. I dag beställde jag tid till vårdcentralen och mycket riktigt, han hade problem att andas. Nu ska vi hämta ut bricanyl och så håller vi tummarna att det räcker... 


Kommentarer
Postat av: Åsa

usch nej:( Tycker så synd om er att ni alltid måste besöka vårcentralen o sen stackars barn som alltid är dåliga. Kan inte va lätt:( Hoppas de hjälper räcker med bricanyl, jag håller tummarna!

2010-02-22 @ 11:34:22
Postat av: Jeanette

Gör min utmaning i min blogg.

ta kort på vad du har i sminkväskan och lägg upp i bloggen :)



www.jeanettem.blogg.se <-- kommentera när du gjort de :)



kram kram :)

2010-02-22 @ 11:43:39
URL: http://jeanettem.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag har samma bekymmer med Bella när hon blir förskyld. Det sätter sig nästan alltid å¨luftvägarna så vi kör Bricanyl här också. Luciadagen fick vi åka till akuten till slut för då hade hon jättesvårt att andas trots att vi gett henne Bricanylen som vi skulle. Alltid extra otäckt när det gäller andningen. Håller tummarna för att det går över snabbt.

2010-02-22 @ 12:10:38
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Åh, att ni aldrig ska få lugn och ro och vara friska. Markus hade också mycket sådant när han var liten. Så fort han blev förkyld så fick han problem med andningen och en skrapig, hemsk hosta. Jag hoppas, av hela mitt hjärta, att ni ska få vara friska snart.



I morgon är det dags för oss att besöka CSK för magnetröntgen av Linneas hjärna.Är faktiskt orolig. Hon har så mycket huvudvärk, ser dubbelt med ena ögat, mår illa och känner sig ofta yr.



Krama barnen och hälsa Emil.



Kram!



Carina och barnen

2010-02-22 @ 13:04:32
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Anonym

Hej!

Jag kom precis hem från vårdcentralen nu.Min ena tvillingtjej på 2 år ha haft hög feber och hosta många dagar nu.

Efter 1 1/2 timme så fick hon äntligen diagnosen halsfluss.

Själv är jag helt slut i armarna å huvudet då den friska tvillingtjejen vägrade gå så jag fick bära dem fram å tillbaka.Det var hon som skrek med när doktorn tittade på hennes syster;-)...

Min tredje dotter var iaf toppen,hon är lika stor som Ängla.Men nästa gång ska jag nog försöka fixa barnvakt,hehe....



2010-02-22 @ 16:07:19
Postat av: karin

Ja du är det inet det ena så är det det andra.

Har haft 2 astma barn o öron barn så när de var små tyckte man ett tag man alltid var på vc. Nu är de 8 o 10 så nu är det ont i magen stukade fötter brutna lilltår mm Tyckte jag var på vc stup i ett i höstas nu är det faktiskt lite lugnare peppar peppar..

Kram på er/Karin

2010-02-22 @ 16:19:06
Postat av: Birgitta Olsson

hej

Förkylningar med andningsproblem är trist. Min son fick gå på Pulmicurt när han var förkyld.

Vilken underbar bild



Birgitta

2010-02-22 @ 16:24:04
URL: http://www.metrobloggen.se/biol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0