BY ZARA

I dag har Emil lovat att hjälpa mig lägga upp hemsidan.
Ska bli roligt.
Det kommer att bli lättare nu när ni kan se alla priser.
Men jag kommer att behålla mailkontakten.
Tycker det är roligare när jag får ha lite direkt kontakt med kunden.
Man kan känna av på ett annat sätt vad kunden är ute efter, man får en annan känsla.
Ja det blir mer personligt, både för mig & kunden.



Mellan amulett + skyddsängel.
(Eva, detta är ditt smycke.. Ska bara orka pulsa bort med stora vagnen ngn dag..)


Avlång tag


Grov amulett
(design av kunden)

kontakt:
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Eva&Oliver

Åååh det var helt perfekt! Vad glad jag blir!! :-D

2010-02-17 @ 17:43:15
Postat av: Gunilla

Väntar med spänning :)

2010-02-17 @ 18:12:41
Postat av: Emelie

Hemsidan var jättefin!!!Även om jag pysslar lite själv är jag sugen att beställa av dig - det du gör är så fint!!!

2010-02-17 @ 18:59:04
URL: http://frokenmli.blogspot.com
Postat av: Marie

Vilka fina smycken! Gillade evas bäst!

Ha det gott!

2010-02-17 @ 20:17:27
URL: http://www.marieskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0