En och samma person..

Ja herregud. Ni ser ju hur det blir bara man säger något.
En och samma person har som nöje att skriva endast negativa kommentarer till mig.
Endast i de fall där det handlar om min & Emils musik/musikliv.
Har gått igenom arkivet ;)
Det konstiga för mig är, för uppenbarligen så tycker inte denna människa om oss (varför vet jag inte).
Varför går du in här på min blogg då? Varför väljer man att läsa om vårat liv om man tycker så illa om oss?
Eller ger det dig något att göra oss illa!? Eftersom du tycker om att kommentera, kan du inte svara på dessa frågor?
Sitter du bara och väntar på att jag ska skriva något om oss där det är lätt att trycka till oss? För du kommenterar aldrig annars..
Har vi gjort dig något ont?
I så fall ställer jag gärna det till rätta!
Så detta kommentar fält är bara till för just dig!

Från och med nu gör jag som ni fina människor säger.
Jag tänker inte ta upp dem elaka kommentarerna mer, utan i stället ta sikte på allt fint som skrivs här..


Uppdatering:

Det har blivit en massa missförstånd med detta inlägg..
Kanske för att jag var upprörd & skrev otydligt..

Detta är en person som under en lång tid lämnat spydiga kommentarer till Mig & Emil..
Denna personen har inget med dagens kommentar (att jag skulle vara dryg) eller ang körkortet.
Ang körkortet så vart jag inte stött, absolut inte..
Jag blev full i skratt..
Ni vet när man sitter ett gäng å´snackar om ngt då någon av dessa helt plötsligt fäller in en kommentar eller påstående om något helt annat (fattar ni!?).
Jag ville ju bara veta varför frågan helt plötsligt dök upp ;)
Jag har ju många som är "på" mig om det i min närhet, så jag trodde först att det var ngn av dem som ville ge mig en pik ;)
Hoppas allt är utrett nu så vi/jag kan gå vidare som jag tänkt!

Kommentarer
Postat av: Johan R

Rövhål finns det över allt, gäller att inte låta dem märkas. Till du som förhoppningsvis läser detta; ta inte ut din frustration över ditt egna misslyckade liv över någon som det går bra för.



/J

2010-02-16 @ 16:15:36
URL: http://johanshuvud.blogg.se/
Postat av: Gunilla

De är väl sånna personer som ger den svenska avundsjukan en ansikte..

tyvärr finns de allt för många såna som istället för att fokusera på sitt eget liv o göra de trivsamt vill göra livet surt för andra. spec de som lyckas med sitt liv o får äran att gör de dom är bra på o får uppskattning för de..



take care

2010-02-16 @ 16:53:54
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Maria Bredin

Man får alltid sånna puckon efter sig. Människan e helt klart avunsjuk

2010-02-16 @ 17:11:56
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: mio

Ja herregud säger jag bara!!! Att du är ödmjuk vet jag även om jag inte känner dig! Det märker man ju på din blogg! Tycker det är så tråkigt att du/blir drabbade av en sån avunsjuka!! Kram till hela familjen

2010-02-16 @ 17:39:43
Postat av: Sara Li

Det låter bra det Zara! :-)

2010-02-16 @ 18:09:47
Postat av: Anonym

Jag känner inte heller dej! Men jag tycker du verkar vara en sån härlig person/mamma/fru/!Du bryr dej/oroar dej/"månar" om medmänniskor/uppskattande/ Kanske så som många önskat att dom var...men... Jag följer din blogg, och tycker den är härlig att läsa.Hälsningar från "jag med föntipset" CARIN

2010-02-16 @ 18:51:44
Postat av: Anna

Folk är avundsjuka och letar fel hos andra som de kan klanka ner på för att må bra själva, sådana människor kommer man tyvärr aldrig ifrån.



Jag tycker du verkar va en jättebra tjej och jag vet att Emil är en bra kille, kände honom när jag va yngre. Det jag tycker är tråkigt med detta är att de som kommer med negativa kommentarer får svar på deras åsikter etc men de som skriver positivt, svarar du dem? Menar inte att "hoppa på" eller ngt sånt men jag tror att de vill ha uppmärksamhet.

Själv har jag skrivit till dej ett antal ggr men aldrig fått svar, kanske inget o svara på men iaf..



Hoppas ni alla är friska nu!

Kram Anna

2010-02-16 @ 19:18:17
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Hej vännen! Bry dig inte om de negativa kommentarerna utan ta till dig all positiva istället. jag har inte känt dig i en evighet men tillräckligt för att veta att du är en underbar människa med båda fötterna på jorden. Du ställer alltid upp på mig o min familj o vi skulle så gärna vilja vara där för er mer än vad vi är o kan. Du o din familj betyder otroligt mycket för oss o vi vet att ni varken är diviga, stroppiga o allt som de tror härinne. Ni är underbara o vi älskar er. Kram på er och skit i vad andra tycker

2010-02-16 @ 20:30:08
Postat av: sabina

vadå en och samma person?? den enda kommentaren jag skev i denna blogg va frågan om ditt körkort det andra är ja inte inblandad i och vill inte bli det heller,,,jag glömde att skriva vad ja hette....jag har absolut inget ont av varken dig eler emil,,har faktiskt vatt på många hans spelningar i åhus o yngsjö mf och sarek har ja röstat på =)så nu vet du det :P så detta va sista inlägget från mig

2010-02-16 @ 21:17:51
Postat av: Anonym

Nej snälla Sabina!! Det är inte du!! Jag blev inte upprörd över det!! Jag tyckte bara det var roligt... Att den frågan dök upp bara så där...

Det är person som kommenterat under en lång tid då & då när jags skrivit om vårt artisteri...



Du får kommentera så mycket du vill :)

Det får alla göra, så länge man kan stå för vem man är..

2010-02-16 @ 21:32:21
Postat av: zara

Ja den kommentaren var från mig såklart!!!

2010-02-16 @ 21:41:19
Postat av: sabina

okej zara det va ju bra att du inte tog illa upp,,jag förstår precis vad du menar=) hur e det med dina barn nu med magen och så??? dom e ju bara för goa dessa små liv!!!

2010-02-17 @ 08:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0